Ești în plin proces de reamenajare și cauți birouri de închiriat în București? Optimizarea spațiului de lucru vine la pachet cu numeroase responsabilități, dar și cu diverse beneficii pe termen lung. Angajații au nevoie de un mediu de lucru planificat în detaliu pentru a oferi performanțe înalte și implicit pentru a se simți bine. Însă, dacă vrei să mulți compania într-o altă clădire de birouri, e necesar să ai în vedere câteva aspecte importante.
Te întrebi ce presupune întreg procesul și cum poți eficientiza activitățile de reamenajare? Descoperă tot ce trebuie să știi în rândurile de mai jos!
Organizează din timp procesul mutării, desemnează oamenii potriviți care să se ocupe în detaliu de acest lucru
Dacă ai găsit birouri de închiriat în București și urmează să îți muți compania, organizarea prealabilă este un punct cheie. Iată care sunt etapele pe care ar trebui să le bifezi pentru a-ți atinge obiectivele:
- Evaluează cu atenție spațiul necesar pentru activitatea actuală și potențiala creștere a companiei în viitor.
- Asigură-te că noua clădire poate susține cerințele de spațiu. E necesar să dispună de săli pentru conferință și locuri de depozitare spațioase.
- Desemnează dinainte un responsabil pentru mutare. Ca manager, îți va fi foarte greu să te ocupi personal de toate activitățile. Dacă ți se pare mai facil, distribuie sarcinile unei echipe întregi.
- Notează totul pentru a nu scăpa din vedere niciun detaliu. Păstrează o agendă în care să scrii itinerariul mutării și eventualele probleme care pot apărea.
- Comunică deschis și transparent cu angajații despre planurile de mutare și implică-i în procesul de luare a deciziilor atunci când este posibil.
- Revizuiește cu atenție contractele de închiriere și asigură-te că toate aspectele legale sunt acoperite. Consultă un avocat specializat în imobiliare și birouri de închiriat în București.
Planifică și optimizează costurile ce țin de transportul mobilierului și al aparaturii
Poate cea mai dificilă etapă este cea care ține de transportul obiectelor de mobilier și a sistemelor IT. Însă, nu trebuie să-ți faci griji. Există câteva aspecte care te vor ajuta să minimizezi pierderile și să facilitezi implicit mutarea:
- Stabilește un buget realist pentru întregul proces de mutare. Evaluează costurile de închiriere a noii clădiri, costurile de mutare și cele asociate transportului. Dacă vrei să obții valori cât mai precise apelează la ajutorul unei echipe specializate în spații birouri de închiriat.
- Înainte de mutare, asigură-te că toate echipamentele, sistemele IT și alte infrastructuri funcționează corespunzător în noua locație. Eventual, mută doar o parte din ele și testează-le acolo.
- Verifică și asigură-te că noua clădire poate susține infrastructura tehnologică necesară pentru operațiunile companiei tale, inclusiv rețele de internet și comunicații.
- Măsoară dinainte mobilierul și vezi dacă există suficient loc atât pentru derularea responsabilităților zilnice, cât și pentru momentele de relaxare.
- Colaborează cu o firmă profesională, care poate garanta mutarea în siguranță a echipamentelor.
- E esențial ca livrarea să se deruleze cu o mașină de mari dimensiuni. Astfel, nu va mai trebui să faci drumuri constante de la o locație la alta pentru a integra toate obiectele necesare în birou.
Asigură-te că următorul spațiu de birouri va avea următoarele facilități:
Zonă accesibilă pentru angajați
Analizează nevoile fiecărui angajat în parte și asigură-te că iei în considerare clădiri de birouri de închiriat aflate în apropiere. Traficul mult prea aglomerat al capitalei a reprezentat dintotdeauna o problemă pentru antreprenorii dornici să-și deschidă un sediu fizic. Alege, așadar, o locație care este convenabilă și pentru clienții și partenerii de afaceri ai companiei. În zonă ar trebui să existe facilități de transport și parcare adecvate.
Spații bine aerisite si corect compartimentate
Știai că aproximativ 70% din persoane își petrec timpul la birou? Imaginează-ți doar ce rezultate ar înregistra dacă spațiul dedicat muncii nu ar fi bine aerisit. S-a demonstrat că un ambient întreținut corespunzător și compartimentat conform cerințelor poate facilita nivelurile de concentrare și atenție la detalii. Ba mai mult, angajații vor fi mai fericiți și mai dedicați activității profesionale. Un mediu de lucru creat special pentru a oferi confort și siguranță garantează rezultate pe măsură.
Așadar, evită pe cât se poate birouri mici de închiriat dacă ai mulți angajați. Asigură fiecăruia un spațiu privat, dar și un loc unde să se întâlnească și să interacționeze cu ceilalți. O echipă bine sudată asigură implicit oportunități diverse de evoluție.
Dotări și unelte de lucru moderne
Odată cu mutarea ar trebui să restructurezi și activitățile propriu-zise de lucru. Înlocuiește echipamentele vechi și oferă-le angajaților posibilitatea de a-și îmbunătăți performanțele. Fă investiții inteligente și achiziționează echipamente și accesorii IT de ultimă generație. Vei resimți cu siguranță avantajele la nivelul productivității generale. Ba mai mult, un spațiu nou trebuie amenajat în consecință. În noile tendințe de design minimalismul este la mare căutare. Mobilierul multifuncțional și elementele tehnice moderne nu au cum să lipsească din noul mediu de lucru. Eventual, alege birouri mobilate de închiriat, dacă nu vrei să investești timp și bani într- o amenajare ulterioară. De asemenea, pune accent pe importanța digitalizării. Renunță la a mai ocupa spațiu inutil pentru a depozita dosare vechi.
Vrei să muți sediul business-ului pe care îl administrezi? Organizarea atentă a fiecărui detaliu te va ajuta să obții rezultatele dorite. Evaluează toate riscurile, stabilește dinainte un buget corespunzător și alege o locație facilă. Nu uita, de asemnenea, cât de important este să colaborezi cu profesioniști în domeniu.
Apelează acum la o firmă specializată în birouri de închiriat în București și eficientizează timpul alocat pentru mutare![:]
Lasă un răspuns